LM - Gamla blogg

Lite mer att tillägga

Publicerad 2014-06-25 16:17:32 i Thoughts,

Känner inte samma pepp över att blogga längre. Ingen pepp över att över huvudtaget göra något alls. Jag tror jag har funnit en fas i livet där jag känner att jag inte orkar så mycket än att ligga i sängen och inte göra något alls. Jag är trött, helt utmattad. Men jag kan inte ta en pause, för jag jobbar. Jag kanske har tagit mig vatten över huvudet, jag vet inte. Det enda jag vet är att jag vill springa ett marathon, kunna lyfta vikter som hulken, men samtidigt bara ligga helt still på marken och inte röra en fena. Jag vill kunna gå ner i spagat och klara av en grand jate utan problem, jag vill kunna gå ut med de betygen jag vill. Men det funkar inte så här i livet. Man måste kämpa för sakern, jobba lite till, pressa igenom en sista gång och så står man där på andra sidan.
 
Jag kommer att ta en pause, för jag känner inte att jag har något att skriva, mina dagar ser ut som de gjorde förut: jobb, sova, jobb, sova. Jag fick lön idag, jag har inte mycket kvar av den lönen kan jag säga. Ska kolla om min mor vill åka och shoppa med mig i morgon, är ledig. Jobbar 12-20 pass tills den 2:a, sen är jag ledig och då ska jag hem. Träffa finaste Anna, morris och en vacker herre. Sen ska jag även träffa min frisör Claudia för att sätta in löshåret, sen blir det till norberg igen. För att fortsätta jobba. Sparar undan pengar till Japan nästa år, när min syster förmodligen har flyttat dit, ska bli kul att få uppleva landet hon älskar och håller varmt om hjärtat. Ska fortsätta att dricka min coca cola zero och drömma mig bort i Gossip Girls värld, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela