LM - Gamla blogg

Ett tag sen sist

Publicerad 2014-06-21 16:33:12 i Ordinarily stuff,

Hej bloggen och alla som tittar in. Har haft fullt upp här på campingen de senaste dagarna. Det är hektiskt att jobba på en camping dagen innan och på midsommar. Men nu är jag ledig i tre dagar och kan bara ta det lugnt.
 
Annars så har jag spenderat tid nedbära och kära, bror, syster, pojkvän och allt där emellan. Har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv som denna midsommar. Usch, vill att det ska ta slut men samtidigt inte, för då tar det tid innan jag ser min bror och hans familj igen. Även Taka och min syster som flyger iväg till Japan i 3 månader igen och pojkvännen som åker hem för att fortsätta arbeta. Så det blir bara jag och min far kvar på campingen.
 
Sitter förnärvarande på brors air mac, snacka om skillnad på mac och mac. Skulle nog aldrig klara av att köpa en air, den känns lite för tunn för min smak. Skulle nog ha sönder den efter några dagar, eftersom jag inte är så försiktigt med min dator som man kanske skulle vara. Min pojkvän sitter och tittar på duck dynasty och de lagar grodor, undra om grodor är gott eller inte.. Hm.. Borde ta mig ut i skogen och hitta en och sen laga den, unda hur det skulle smaka, hah. Nej, skämt och sido. Jag hoppas ni har haft en bra helg och fortsätter att ha det. Jag  håller på med lite hemligheter till föreningen. Visar resultatet imorgon, måste bara fixa lite små saker. Måste även klippa naglarna känner jag, de slår i tangenterna och gör lite små ont, nej nu ska jag inte klaga. Ha det bra, bye!
 
ps. bilder från helgen kommer, när jag orkar ladda in dem och kolla på dem, ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela