LM - Gamla blogg

paket

Publicerad 2014-07-30 19:18:16 i Ordinarily stuff,

har ett paket som ligger och väntar på mig hemma på sängen. Jag vet vad det innehåller, men det gör inte ni! Jag vill bara sluta jobba och gå hem och riva upp paketet och visa er vad jag har köpt. Det är lite odd för att vara mig. Jag har alltid varit människan som väljer rena färger före galna och coola tryck. Eller ja, de senaste året har alltid varit så. Hade en period förut då allt var galet. hah, fattar inte ens hur jag kunde ta mig ut. Men men that's life och jag ångrar inget. 
 
Har cirka 1 timme kvar på jobbet, sen ett fem timmars pass imorgon som väntar med att städa stugor, plocka upp godis och dyligt, sen ska även glassbilen komma imorgon. Så kommer ha fullt upp, blir nog något tids inställt så bloggen inte står helt tom i alla fall. Det är fin sol här och lagom varmt. Inte så varmt att man dör men heller inte kallt. Jag är snuvig pga vädret. Jag som nästan aldrig blir sjuk har säkert fått ett sämre imunförsvar än de super försvaret jag hade när jag var mindre. Any way, snart kommer min mor upp med mat till mig. Falafel, ris, tzatziki och sallad. Nomnom. Älskar falafel, vet ej varför men tycker det är gott. Hoppas eran kväll har varit bäst, annars hoppas jag att den blir bättre! ♦
 
Förresten. Jag har slut på serier att titta på, något tips på någon bra? Har sett:
The carrie diaries, gossip girl, the big bang theory, glee, life unexpected, pretty little liars, 91201, The OC, Awkward, breaking bad, modern family, CSI (alla olika), Criminal minds, Ghost whisper, Hart of dixie, New girl, Once upon a time, Orange is the new black, Rawenswood, Sex and the city, Supernatural, The walking dead, 2 broke girls.. Det är dem jag kommer på, har nog sett fler :)

Kommentarer

Postat av: Cecilia Tagerud

Publicerad 2014-07-30 23:27:33

Teen Wolf (♥) och Skins! Superbra :D har hört att Orphan Black ska vara bra också :)

Svar: Haha, du och dina varulvar ;)
Linn Mattsson

Postat av: Ida - Hon som föddes med LKG

Publicerad 2014-07-31 10:34:23

~ Följ min resa inom det militära, genom flytten till en mellanstor stad och när jag utvecklas inom snowboardåkning. Hur är det att leva efter bilolyckan? Hur är det att ha fötts med LKG? Även det får du följa i min blogg :) nattstad.se/idahtt ~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela