LM - Gamla blogg

Last day of januray 2014

Publicerad 2014-01-31 18:26:42 i Ordinarily stuff,

 
Jag tog och startat dagen i sängläge. Gick upp som vanligt och skulle ta mig till skolan, på väg ut genom dörren var jag på väg att spy, så ingen skola för mig idag. Istället blev det massor av serier. Nu på kvällen har det lugnat sig, så jäkla typiskt.. 
 
Nu på kvällen har jag ätit middag, tagit alvedon och nu sitter magnus och väntar på att jag ska sluta skriva så vi kan spela lite lol. Bredvid mig (även de på bilden) har jag bär och nötblandning (vänstraglaset) och dumble (högraglaset) i min shaker har jag Vitamingrace persika/mango, det står en vitaminwellfocus bakom och till middag drack jag arizona raspberry iced tea (PÅ BURK!) är smått överlycklig att det finns. Hoppas eran dag var bättre än min, kram'

Kommentarer

Postat av: leavanny.blogg.se

Publicerad 2014-01-31 21:13:56

Så fin bild :)

Svar: tack! :D
Linn Mattsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela