LM - Gamla blogg

December

Publicerad 2014-12-08 00:17:00 i Ordinarily stuff,

lunkar på som det är och det är redan åttonde december. Lillebror fyllde år igår och uppvisning och musikhjälpen. Ja, det har varit mycket. Var och handlade julklappar till mamma med papp idag, gick super bra hittade det jag letade efter och pappa med, sen köpte jag hem lunch, 10 bitar sushi och slog in lite julklappar. Nu väntar jag bara på att pojkvännens julklapp ska komma med posten och sen är jag klar. Kanske ska slänga upp vad jag önskar mig i julklapp ? Önskar mig inget speciellt dyrt i år, bara nödvändiga saker okej, inte alls, men något fint önskar jag mig utöver en välmående familj och trevligt sällskap. Julkalendern, naj. Bojkott, blir mysteriet på greveholv (1996) fram till jul. Istället. Har även hunnit städa mitt rum 2 gånger idag och blivit glad över att jag öppnade min mejl, hittade nämligen ett mejl om att det var sovmorgon imorgon. Så börjar inte förnst 12.20, istället för 10.10. Frisör på tisdag och träning på tosdag, sen tänker jag banne mig ta jullov från all träning och kötta sista tiden i skolan. Nya tag sen efter jul, börjat skriva på mina mål för nästa år/vad jag vill hinna med nästa år som jag gjort de två senaste åren. Mycket ska göras bäst att jag börjar, bye'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela