LM - Gamla blogg

Just one yeasterday

Publicerad 2014-08-27 18:07:34 i Music,

Dagen idag, ja vad ska man säga. Jag hade naturkunskap där vi presenterade vad vi hade gjort förra veckan, sen vart det mentor och där prades ganska mycket om saker som hänt och liknande. Sen vart det dalton tid och där pratade jag med min webbutvecklings lärare och fick de uppgifter jag skulle göra. Han skällde på mig och sa att jag bor i det gamla systemet. Trodde jag skulle skratta ihjäl mig, ju mera av uppgifterna jag gör destå mera ser jag att jag har haft en blandning av det nya och det gamla systemet.
 
Så, det är vad jag gör. Jag sitter och tentar av uppgifterna så jag kan bli klar innan jul. Lyssnar även på musik som får mig att vara avslappnad. Dricker lite vatten och bara allmänt mår toppen. Hoppas eran dag har varit bäst, annars hoppas jag att den blir bättre' 
 


spellistan är de låtar jag lyssnar på när jag pluggar/jobbar. Har även en låtlista för lite lugna plugg/jobb låtar.
 

I thought of angels, hoking on their halos, get them drunk on rose water. 
See how dirty I can get them, pulling out their fragile teeth and clip their tiny wings.. - Fall out boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela