LM - Gamla blogg

this is me

Publicerad 2014-11-07 16:28:00 i Ordinarily stuff,

[To-do texten är från google och allt stämmer inte på mig. figuren bakom slarvritade jag nu. ]
 
Så här känner jag mig just nu, har för mycket att göra och för lite tid för bloggen. Ska iväg och träna om 20 minuter, sen blir det handla och äta middag. Hem, packa det som behövs imorgon, försöka sova i bra tid. Upp, skola, möta upp anna, dra till stockholm, gå runt i stockholm, dra till hovet, gå på konsert, åka hem med annas mami, sova resten av helgen.. Ska försöka klämma in bloggen där i mellan, vi får se om jag hinner. mycket på gång, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linn Mattsson

17 | Uppsala | Sweden

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela